close

  這次是我在Youtube很喜歡的歌手Sam在今年四月結婚了!Screenshot_2016-06-13-21-12-37_1_1.jpg

  這是以他們的故事創作的歌,幸福到飛起。 

  Breathing the moment we are sending out a message

  在這一刻、我們將要告訴世人

  This love

  這份愛

  Here for a second

  此時此刻

  Just to sentence in the story of us

  正為我們寫下彼此的故事

  The sentence in the story of us

  我們故事中的一部分

 

  Your hand in mine

  緊握你的手

  We are burning like two flickering lights

  你我就像兩道熾熱的燈光

  I'll pass this moment

  我將延續這個瞬間

  We are flying through the days and the nights

  與你攜手飛越無數日夜

  flying through the days and the nights

  一同飛越無數日夜

 

  I'm trying to keep This image I see

  我試著保存我所看見的一切

  I know we can't stay there

  我知道我們不能駐足於此

 

  But still I believe 

  但我仍然相信 

  That this you and me Will always be somewhere

  你我將會永遠在一起

 

  Cause I swear

  因為我曾發誓過

  That when forever fades into a memory

  即使當永遠成為記憶

  Nothing will ever take

  沒有任何事

  Take you away from me

  能分開你我

  This promise of mine

  這是我的承諾

  Is a promise in time

  永遠的諾言

 

  And as we looking back

  驀然回首

  On who we used to be

  我們的曾經

  With everything I have

  我願用盡所有

  I swear you'll always see

  許諾你一個未來

  This promise of mine

  這是我的承諾

  Is a promise in time

  永遠的諾言

 

  Dance till its over

  盡情狂歡

  Till the morning breeze The first ray of sun

  直到清晨的微風拂過、見到第一縷晨曦

  Just hold me close

  將我緊抱

  You know the road we're on has only begun

  你知道我們的旅途正要啟程

  The road we're on has only begun

  未來才正要開始

 

  All the people we've become

  不管我們曾是什麼樣的人

  And those we've yet to be somehow

  也不管我們將會變成如何

  I wanna show them just how beautiful you looking through my eyes right now

  我只想告訴世人、此刻我眼中的你究竟多麼美好

  If they could look through my eyes somehow

  只要透過我的眼 他們就能明瞭

 

  I'm trying to keep This image I see

  我試著保存我所看見的一切

  I know we can't stay there

  我知道我們不能駐足於此

 

  But still I believe 

  但我仍然相信 

  That this you and me Will always be somewhere

  你我將會永遠在一起

 

  Cause I swear

  因為我曾發誓過

  That when forever fades into a memory

  即使當永遠成為記憶

  Nothing will ever take

  沒有任何事

  Take you away from me

  能分開你我

  This promise of mine

  這是我的承諾

  Is a promise in time

  永遠的諾言

 

  And as we looking back

  驀然回首

  On who we used to be

  我們的曾經

  With everything I have

  我願用盡所有

  I swear you'll always see

  許諾你一個未來

  This promise of mine

  這是我的承諾

  Is a promise in time

  永遠的諾言

  (X3)

___

  完了是不是真的很幸福(抹淚 看了都有想要結婚的念頭了

  歌詞真的是好甜阿!MV也真的是很甜阿!

  聽到Sam結婚的消息本來就已經滿震驚了 然後聽到他是跟Casey結婚我更震驚

  下面一排留言也是不知道他原來是喜歡男孩子的XD

  不過這讓我很開心,看著他們這樣子被大家祝福著,親戚、朋友大家都支持著他們

  想想就覺得很幸福、真的好幸福26.PNG

  本來就不必用一個人的性向定義他人,能夠讓這個世界更加友善就好了呢31.PNG

  _20160907

arrow
arrow

    雲日記 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()