one direction-If I could fly 中文翻譯!

one direction-long way down 中文翻譯!

one direction-wolves 中文翻譯!

_

I wanna write you a song

我想要為你寫一首歌

One that's beautiful as you are sweet

就如同你一樣甜美的歌曲

With just a hint of pain for the feeling that I get when you are gone

加上一點你不在我身邊時所感到的淡淡的苦澀

I wanna write you a song

唱出我有多麼需要你

I wanna lend you my coat

我想要將我的大衣借給你

One that's as soft as your cheek

就像妳的臉頰一樣柔軟的大衣

So when the world is cold you'll have a hiding place you can go

當世界都結凍時 這將會是妳的容身之處

I wanna lend you my coat

我願意當你的避風港

 

Everything I need I get from you

所有我想要的你都給了我

And giving back is all I wanna do

而我會將我能給的都給你

 

I wanna build you a boat

我要為你建造一艘船

One that's strong as you are free

像妳一樣堅強而自由

So any time you think that your heart is gonna sink, you know it won't

不管何時當你的心下沉 心情苦悶 你知道還有我

I wanna build you a boat

我會一直支持著你

 

Everything I need I get from you

所有我想要的你都給了我

And giving back is all I wanna do

我只想要將我能給的全給你

Everything I need I get from you

你給了我如此多的愛

And giving back is all I wanna do

我想我唯一的回饋就是愛你更多

 

I wanna write you a song

我要為你寫一首歌

One to make your heart remember me

讓你的心牢牢記住我

So any time I'm gone, you can listen to my voice and sing along

當我消失 你可以聽聽我的聲音 跟著我一起歌唱

I wanna write you a song, I wanna write you a song

我想要為你寫一首歌 妳一直有我在

 

_20151229

arrow
arrow

    雲日記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()